Čo je Baby- Care?

Mobilná aplikácia, kde sa dozviete všetko v téme starostlivosti o bábätko – overené informácie, nástroje, ktoré nás ako mamičky nikto nikdy nenaučil. Stovky článkov, videí a konkrétnych návodov na jednom mieste o tom, ako zvládnuť vývoj a celú starostlivosť o bábätko, a zároveň aj o tom, ako si týmito jednoduchými postupmi a návodmi vylepšiť rodinnú pohodu, tešiť sa zo života a užívať si život naplno, a to celá rodina.  V aplikácii si nájdete odpovede, návody a riešenia na najčastejšie výzvy v starostlivosti o bábätko priamo z úst garantov/špecialistov, ktorí priniesli kvalitný, odborný a prakticky overený obsah.

Čo v prípade, ak mám dve a viac deti a chcem využívať aplikáciu. Potrebujem dva užívateľské účty?

Nie, postačuje jeden užívateľský účet, v ktorom máte prístup ku všetkým potrebným  informáciám. 

Aký je postup, ak sa mi nepodarilo prihlásiť sa?

Ak ste zabudli heslo, pri prihlásení je potrebné kliknúť “zabudli ste heslo”. Na Váš email, ktorý ste uviedli pri registrácií, Vám pošleme nové. Ak ide o iný problém ako je „zabudnuté heslo“, je potrebné nás kontaktovať e-mailom na: info@baby-care.sk

Ako si môžem zmeniť údaje?

Údaje si môžete zmeniť priamo v aplikácií v časti Môj účet.

Ako dlho mi bude platiť prístup k obsahu v aplikácií?

Prístup k informáciám v aplikácií je sprístupnené podľa typu členstva. Buď je to mesačné členstvo, pri ktorom platí prístup jeden kalendárny mesiac polročné alebo ročné, pri ktorom platí prístup 6 kalendárnych mesiacov prípadne jeden kalendárny rok. Prístup ku obsahu aplikácie resp. členstvo  je aktívne od momentu zakúpenia.

Ako mám postupovať v prípade, ak sa rozhodnem pre zmenu členstva?

Priamo v aplikácií v časti „Kúpiť“ si môžete vybrať vami vybrané nové členstvo.

Môžem mať prístup do aplikácie aj z viacerých zariadení?

Áno, avšak členstvo je viazané na účet samotného smartfónu. So zmenou účtu, alebo v prípade prechodu na iný typ telefónu s iným operačným systémom, Vám radi pomôžeme na info info@baby-care.sk.

Ako sa viem o téme/garantovi dozvedieť viac?

O  téme alebo garantovi sa dozviete viac tak, že v aplikácií je pri každej téme uvedený garant aj so svojimi odkazmi, či už na web stránku alebo sociálne siete.

Ako spôsobom môžem podať spätnú väzbu alebo podnet?

Sme radi za každú konštruktívnu spätnú väzbu alebo podnet na zlepšenie. Takúto spätnú väzbu alebo podnet môžete napísať priamo v aplikácií, v časti Môj účet/Správy/ cez „+“ napísať správu. Ako alternatívu môžete použiť e-mail info@baby-care.sk

Akým spôsobom by som Vám mohol/mohla odporučiť nového garanta?

Postup je veľmi jednoduchý. Stačí, ak nám napíšete správu prostredníctvom aplikácie v časti Môj účet/Správy/cez „+“ napísať správu. V správe je potrebné uviesť o akú oblasť ide, kontaktné údaje, web alebo profil na sociálnej sieti.

Ako sa s vami môžem skontaktovať?

Najjednoduchší spôsob priamo v aplikácií v časti Môj účet/Správy/cez „+“ napísať správu. 

Ako alternatívu môžete použiť e-mail info@baby-care.sk, prípadne vyplniť formulár, ktorý nájdete stránke baby-care.sk/FAQ

Aké heslo navrhujete zvoliť pri registrácií?

Heslo by malo obsahovať veľké písmeno, malé písmená a číslo. Musí byť dlhšie ako znakov.

Chcel/a by som zrušiť účet v aplikácii, aký je teda postup?

Deaktivovať účet môžete priamo cez aplikáciu. Postup je nasledovný:

V spodnej lište kliknete na „Môj účet“

V spodnej lište sa vám zobrazí možnosť “odhlásiť” a po kliknutí vyberiete možnosť “Deaktivovať účet“

Nechcem, aby ste mi posielali marketingové maily a newsletter, ako sa môžem odhlásiť?

Odhlásiť sa môžete prostredníctvom možnosť „odhlásiť sa z odberu“ ktorú máte priamo v pätičke každého mailu.

Chcel/a som sa prihlásiť do svojho účtu do aplikácie Baby-Care na mojom druhom zariadení ale keď som sa prihlásila tak tam nebolo predplatné a nevidela som sprístupnenými obsah . Ako mám prosím postupovať, aby sa mi zakúpený obsah zobrazil?

Aplikáciu je možné využívať iba na zariadeniach zaregistrovaných pod jedným Apple ID (iOS) / Google (Android) účtom, (s ID, ktorým ste si aplikáciu zakúpili)

Sú 2 možnosti ako postupovať. 

Prihlásiť ste sa na inom zariadení ale s rovnakým apple ID v telefóne, následne stačí nainštalovať aplikáciu a v karte “kúpiť” stlačiť “obnoviť členstvo.“

Prihlásiť sa na inom zariadení ale aj s iným ID účtom ako s ID účtom, ktorým ste si aplikáciu zakúpili. V takom prípade nie je možné členstvo “prehodiť” na iný ID účet.  Riešenie  je také, že si to ponecháte na pôvodnom zariadení a následne v termíne kedy Vám končí platnosť členstva si členstvo zakúpite na novom zariadení na ktorom ho chcete využívať.

Stiahnite si aplikáciu Baby-Care

Stiahnite si aplikáciu Baby-Care a majte vždy pri sebe osobného poradcu, ktorý vám pomôže s ľahkosťou zvládnuť všetky výzvy v starostlivosti o vaše bábätko.