Mobilná aplikácia, kde sa dozviete všetko v téme starostlivosti o bábätko – overené informácie, nástroje, ktoré nás ako mamičky nikto nikdy nenaučil. Stovky článkov, videí a konkrétnych návodov na jednom mieste o tom, ako zvládnuť vývoj a celú starostlivosť o bábätko, a zároveň aj o tom, ako si týmito jednoduchými postupmi a návodmi vylepšiť rodinnú pohodu, tešiť sa zo života a užívať si život naplno, a to celá rodina. V aplikácii si nájdete odpovede, návody a riešenia na najčastejšie výzvy v starostlivosti o bábätko priamo z úst garantov/špecialistov, ktorí priniesli kvalitný, odborný a prakticky overený obsah.
Nie, postačuje jeden užívateľský účet, v ktorom máte prístup ku všetkým potrebným informáciám.
Ak ste zabudli heslo, pri prihlásení je potrebné kliknúť “zabudli ste heslo”. Na Váš email, ktorý ste uviedli pri registrácií, Vám pošleme nové. Ak ide o iný problém ako je „zabudnuté heslo“, je potrebné nás kontaktovať e-mailom na: info@baby-care.sk
Údaje si môžete zmeniť priamo v aplikácií v časti Môj účet.
Prístup k informáciám v aplikácií je sprístupnené podľa typu členstva. Buď je to mesačné členstvo, pri ktorom platí prístup jeden kalendárny mesiac polročné alebo ročné, pri ktorom platí prístup 6 kalendárnych mesiacov prípadne jeden kalendárny rok. Prístup ku obsahu aplikácie resp. členstvo je aktívne od momentu zakúpenia.
Priamo v aplikácií v časti „Kúpiť“ si môžete vybrať vami vybrané nové členstvo.
Áno, avšak členstvo je viazané na účet samotného smartfónu. So zmenou účtu, alebo v prípade prechodu na iný typ telefónu s iným operačným systémom, Vám radi pomôžeme na info info@baby-care.sk.
O téme alebo garantovi sa dozviete viac tak, že v aplikácií je pri každej téme uvedený garant aj so svojimi odkazmi, či už na web stránku alebo sociálne siete.
Sme radi za každú konštruktívnu spätnú väzbu alebo podnet na zlepšenie. Takúto spätnú väzbu alebo podnet môžete napísať priamo v aplikácií, v časti Môj účet/Správy/ cez „+“ napísať správu. Ako alternatívu môžete použiť e-mail info@baby-care.sk
Postup je veľmi jednoduchý. Stačí, ak nám napíšete správu prostredníctvom aplikácie v časti Môj účet/Správy/cez „+“ napísať správu. V správe je potrebné uviesť o akú oblasť ide, kontaktné údaje, web alebo profil na sociálnej sieti.
Najjednoduchší spôsob priamo v aplikácií v časti Môj účet/Správy/cez „+“ napísať správu.
Ako alternatívu môžete použiť e-mail info@baby-care.sk, prípadne vyplniť formulár, ktorý nájdete stránke baby-care.sk/FAQ
Heslo by malo obsahovať veľké písmeno, malé písmená a číslo. Musí byť dlhšie ako znakov.
Deaktivovať účet môžete priamo cez aplikáciu. Postup je nasledovný:
V spodnej lište kliknete na „Môj účet“
V spodnej lište sa vám zobrazí možnosť “odhlásiť” a po kliknutí vyberiete možnosť “Deaktivovať účet“
Odhlásiť sa môžete prostredníctvom možnosť „odhlásiť sa z odberu“ ktorú máte priamo v pätičke každého mailu.
Aplikáciu je možné využívať iba na zariadeniach zaregistrovaných pod jedným Apple ID (iOS) / Google (Android) účtom, (s ID, ktorým ste si aplikáciu zakúpili)
Sú 2 možnosti ako postupovať.
Prihlásiť ste sa na inom zariadení ale s rovnakým apple ID v telefóne, následne stačí nainštalovať aplikáciu a v karte “kúpiť” stlačiť “obnoviť členstvo.“
Prihlásiť sa na inom zariadení ale aj s iným ID účtom ako s ID účtom, ktorým ste si aplikáciu zakúpili. V takom prípade nie je možné členstvo “prehodiť” na iný ID účet. Riešenie je také, že si to ponecháte na pôvodnom zariadení a následne v termíne kedy Vám končí platnosť členstva si členstvo zakúpite na novom zariadení na ktorom ho chcete využívať.